۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83781932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مهاباد اهدا شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83781932
۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مهاباد اهدا شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه مهاباد گفت: ۶۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ طالب رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد جهیزیه که ارزش هرکدام 60 میلیون ریال است در قالب طرح «همدلی و کمک مومنانه» به نوعروسان خانواده‌های نیازمند حتی در دورترین روستاهای این شهرستان اهدا شده ست.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، تخته فرش، پتو و لباسشویی است.

وی اظهار داشت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

فرمانده سپاه مهاباد بیان کرد: سال گذشته نیز ۸۵۰ جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی سپاه به نوعروسان استان اهدا شد که از این تعداد ۶۲ سری جهیزیه سهم مهاباد بود که به افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد بی‌بضاعت مناطق محروم این شهرستان تحویل شد.

سرهنگ رحیمی گفت: هفته گذشته نیز سپاه این شهرستان در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب، ۸۰۰ بسته‌ معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک و توزیع کرد.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن باید به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده ‌است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha