۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83784571
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۶.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشارع به اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، کلید توسعه پایدار استان است گفت: ۱۲.۵ کیلومتر از سه راهی محمدیار به دارلک و چهار کیلومتر از سه‌راهی دارلک به سمت شهر مهاباد که بخشی از این طرح است، به زودی افتتاح می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه در بازدید از این طرح اظهار داشت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی به طول ١٨٩ کیلومتر با سرعت اجرا می‌شود و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیشبرد طرح‌های ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان‌غربی، پنج کیلومتر دیگر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب این استان تا شهریور امسال تکمیل می‌گردد.

وی تاکید کرد: تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور با توجه به موقعیت راهبردی آذربایجان‌غربی در حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای اهرم کارآمدی برای کاهش تاثیر تحریم‌ها و بیرون‌رفت از مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه معاون مهندسی و ساخت این اداره کل از عملیات اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب استان شامل سه‌راهی دارلک به مهاباد، سه‌راهی محمدیار به مهاباد، پل گدار بازدید و از نزدیک بر روند پیشرفت این طرح راه‌سازی نظارت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha