۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83789012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالیت ۲۲ رشته ورزشی در مهاباد از سرگرفته شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۵۷
کد خبر: 83789012
فعالیت ۲۲ رشته ورزشی در مهاباد از سرگرفته شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: فعالیت ۲۲ رشته ورزشی انفرادی پس از بهبود شرایط مقابله کرونا در این شهرستان از سرگرفته شد.

قرنی مصطفی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی در آنها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان مجاز است.

وی ادامه داد: شطرنج، تنیس روی میز، وزنه‌برداری، بدمینتون، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، بازی‌های فکری و آمادگی جسمانی ازجمله رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آنها مجاز اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌ها پیش از آغاز فعالیت، موظف به ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت هستند، افزود: با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی، تمام باشگاه‌ها به‌طور دقیق نظارت خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص رشته‌های گروهی منوط به بررسی شرایط و از طریق ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابلاغ خواهد شد.

مصطفی‌پور بیان کرد: با آن دسته از باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را در این زمینه به‌صورت دقیق رعایت نکنند براساس قوانین و مقررات با آنها برخورد قانونی شده و جلو فعالیت‌شان گرفته خواهد شد.

از پنجم اسفند ماه سال قبل فعالیت تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده‌ها تا فروکش کردن این ویروس، ممنوع شد و اداره کل ورزش و جوانان به منظور حمایت از باشگاه‌داران و جلوگیری از ضرر و زیان وارده، دست به کار شد و پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی بخش خصوصی را راه‌اندازی کرد که با موفقیت همراه شد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha