۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83790836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: واحدهای تولیدی مشکلات خود را به ستاد تسهیل ارائه کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: کارخانه ها و واحدهای تولیدی مسایل و مشکلات خود را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی و رفع آن ارائه کنند تا اقدامات لازم در کمیته‌های تخصصی مصوب شود.

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در بازدید از کارخانه تولید بتن بریس افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، سنگر مقاومت دست واحدهای تولیدی است و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در خط مقدم مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و در این شرایط نیز حمایت از واحدهای تولیدی ضروری است. 

استاندار همدان اظهار داشت: بخش مهمی از منابع درآمدی دولت به بخش خصوصی مربوط است، بنابراین عمده تلاش دولت نیز حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال است. 

شاهرخی افزود: تلاش می‌شود مطالبات و مسائل بخش خصوصی و واحدهای تولیدی پیگیری و حل و فصل شوند. 

دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

استاندار همدان روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان افزود: دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی برای جوانان تبیین شود چراکه خاطرات و اثرات معنوی خون شهدا تا به امروز ضامن تداوم انقلاب اسلامی بوده است.

 سید سعید شاهرخی خاطرنشان کرد: در اوج تحریم‌های چندجانبه ولی ظالمانه استکبارگران، مردم ایران با مقاومت خود وفاداری به انقلاب اسلامی را ثابت کردند. 

استاندار همدان اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و علوم پزشکی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه نسل جوان نیاز دارد بدانند که رزمندگان دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی چه صحنه‌های نابی خلق کرده‌اند افزود: خلق حماسه‌های ناب شهدا و همه کسانی که در دفاع مقدس شرکت کردند باید به طور مدون تشریح و تبیین شوند. 

شاهرخی تاکید کرد:  از برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در جهت یادمان شهدا حمایت و پشتیبانی می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان با توجه به جامعه هدف جوانی که دارند می‌توانند نقش موثری در انتقال حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ایفا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha