۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 83793041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته های مواد غذایی بین کودکان کار بروجرد توزیع شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83793041
بسته های مواد غذایی بین کودکان کار بروجرد توزیع شد

بروجرد - ایرنا - رییس مرکز کودکان کار بروجرد گفت: بسته های مواد غذایی از ابتدای ماه رمضان تا کنون در سه نوبت بین ۱۲۰ کودک کار تحت پوشش این موسسه توزیع شد.

فخرالنساء یاسری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این حمایت ها تا عید فطر ادامه خواهد داشت، افزود: این بسته مواد غذایی شامل کالاهای مورد نیاز خانوارها شامل روغن، برنج، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و نخود به ارزش ریالی هر بسته معادل ۳۰۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: این مرکز با توجه به شیوع کرونا فعالیت هایی آموزشی و مشاوره ای حضوری خود را تعطیل کرده است ولی همان اقدامات را بصورت تلفنی برای کودکان کار و خانواده های آنها انجام می دهد.

یاسری اضافه کرد: توزیع بسته های مواد غذایی با رعایت کامل اصول بهداشتی و با مراجعه به در منازل خانواده های کودکان کار انجام شده است.

رییس مرکز کودکان کار بروجرد یادآور شد: تمامی کودکان کار شهرستان بروجرد که تحت پوشش مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده باران بروجرد قرار دارند پسر هستند که با حمایت های این مرکز تلاش می شود این کودکان بر اثر فقر مجبور به ترک تحصیل نشوند و مورد حمایت هایی قرار گیرند.

وی ادامه داد: در مرکز کودکان کار با حضور روانشناسان و مددکارهای اجتماعی ، خدمات آموزشی و مشاوره ای مختلفی مرتبط با مناسبت های مختلف برای خانواده های کودکان کار ارائه می شود که در کاهش آسیب های اجتماعی در آنها موثر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha