۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83794000
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرانه ورزشی در شهرستان ملارد افزایش می یابد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۹
کد خبر: 83794000
سرانه ورزشی در شهرستان ملارد افزایش می یابد

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ملارد گفت: سرانه ورزشی در روستاها و شهرهای این شهرستان از محل اعتبارات ارزش افزوده، افزایش و تحول عظیمی در ورزش به وجود می آید.

سجاد برنجی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون سرانه ورزشی شهرستان ملارد ۴۶ سانتیمتر است که با استانداردها فاصله دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت و توجه مسئولان استانی و شهرستانی می توان گام های ارزشمندی برای توسعه فضاهای ورزش این شهرستان برداشت.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و ورزشکاران برای کسب افتخارات هر چه بیشتر و بهتر نیاز به حمایت و توسعه امکانات دارند.

برنجی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به امر جوانان و ورزش دارد، افزود: تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان ورزشی این شهرستان ضروری است.

 وی تصریح کرد: مجموعه های ورزشی متعلق به مردم است و باید به بهترین نحو در اختیار آنان بخصوص هیئت‌های ورزشی این شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برای نوجوانان و جوانان تنها فعالیتی اثر بخش است که جوانان در آن نقش داشته باشند.

برنجی تاکید کرد: نگاه یک مدیر برای انجام امورات و رفع مشکلات نباید لزوما فقط به مصوبات باشد و پیگیری مداوم و مجدانه اثرگذار است.

به گزارش ایرنا، در استان تهران سه هزار و ٥٤٣ سالن سرپوشیده و باز وجود دارد که از این تعداد سه هزار و ۲۲۳ سالن سرپوشیده و ۳۲۰ سالن روباز است که ۹۸۶ سالن آن سرپوشیده دولتی و ۲۴۹ سالن روباز دولتی است.

همچنین دو هزار و۲۷۳ سالن سرپوشیده و ٧١ و سالن روباز خصوصی در سطح استان تهران فعال است.

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha