۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 83794058
T T
۰ نفر

آزادراه زنجان - قزوین در دست لکه‌گیری است

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۰
کد خبر: 83794058
آزادراه زنجان - قزوین در دست لکه‌گیری است

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: لکه گیری ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین در دست انجام است.

جواد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۳۳‬‬‬‬‬‬‬‬کیلومتر از جاده‌های استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، تحقق این مهم نیازمند ‭‭‭‭‭‭۱۲۸‬‬‬‬‬‬هزار تن آسفالت است.
معاون راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: بهسازی و ارتقاء سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای پرتردد ،نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایت کاربران جاده‌ای دارد.
یوسفی اظهارداشت: در حال حاضر لکه گیری ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان- قزوین در دست انجام است.
به گفته وی، لکه گیری و روکش آسفالت در باندهای رفت و برگشت این مسیر نیازمند ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: سال گذشته عملیات لکه گیری هندسی مقطعی در کیلومترهای ۵۰ تا ‭‭‭‭‭‭۱۰۰‬‬‬‬‬‬ باند جنوبی آزادراه به میزان ۲۰ هزار تن آسفالت و همچنین لکه گیری هندسی به میزان ۲۵ هزار تن آسفالت در کیلومترصفر تا ۳۵ باند شمالی و جنوبی انجام شد.
یوسفی خاطرنشان کرد: سالجاری نیز اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا ۱۰۵ باندهای شمالی و جنوبی آزادراه زنجان- قزوین در دستور کار است.
وی افزود: باتوجه به اینکه این آزادراه در مسیر کریدور غرب به شرق قرار دارد، ارتقاء ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه واجرای روشنایی نقاط مه‌گیر نیز درحال انجام است.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز تخلفات رانندگی را ثبت می کند.
 این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha