شهردار:به دلیل شیوع کرونا هیچ‌گونه خدماتی به گردشگران در شهرکرد ارایه نمی‌شود

شهرکرد- ایرنا- شهردار شهرکرد گفت: تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا ، هیچ‌گونه خدماتی به مسافران و گردشگران در مرکز چهارمحال و بختیاری ارایه نخواهد شد.

بهادر عبدالغنی روز چهارشنبه در نشست شهردار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به‌ مناسبت ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه روز شهرکرد تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن، خدمات در هیچ‌کدام از بوستان‌ها، پارک‌ها، فضاهای سبز، مکان‌های عمومی زیرمجموعه شهرداری مرکز استان به مسافران و گردشگران ارایه نمی‌شود.

وی افزود: شهرداری شهرکرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نسبت به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ارایه خدمات به شهرندان به‌خصوص در آرامستان‌ها، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مکان‌های عمومی شهری اقدام کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روز شهرکرد هر سال به یک موضوع هویتی اختصاص دارد.

طیبه شریفی تاکید کرد: در سال گذشته این روز به اهل قلم و در سال‌جاری به‌علت تلاش کادر پزشکی، بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا به محور "مدافعان سلامت، از دیروز تا امروز" اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در برهه کنونی شهرداری‌ها به‌ خصوص شهرداری شهرکرد به‌عنوان شهرداری مرکز استان چهارمحال و بختیاری با مشکلات و سختی‌های فراوانی روبه‌رو شده که برای رفع آن به همت و توجه مسوولان ملی و استانی نیاز است.

شریفی تصریح کرد: با توجه به احتمال ورود مسافران و گردشگران به چهارمحال و بختیاری همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای استمرار تعطیلی تمامی بوستان‌ها، پارک‌ها، فضاهای سبز، معبرهای عمومی و همچنین جلوگیری از اسکان مسافر و ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهرکرد انجام شده است.

مصطفی حیدری تاکید کرد: امید است شهردار جدید شهرکرد بتواند با ارایه برنامه‌های علمی و عملیاتی نسبت به ایجاد تحول در مرکز چهارمحال و بختیاری اقدام کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد دیدگاه‌ها خود در خصوص برنامه‌ها برای توسعه مرکز چهارمحال و بختیاری را ارایه کردند.

شهرکرد به‌ عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha