۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 83797253
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

قدس شریف بزودی با مجاهدت مردان مقاومت آزاد می‌شود

اصفهان- ایرنا- امام جمعه سمیرم گفت: امروز سالروز فتح خرمشهر قهرمان است و قدس شریف نیز به زودی به مدد الهی و قدرت و مجاهدت مردان مقاومت آزاد می‌شود.

حجت الاسلام سیف‌الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم، اظهارداشت: همزمانی این دو یوم‌الله جاوید در روز جمعه این پیام را برای مستکبران و صهیونیست‌ها دارد که دست درازی شما به سرزمین‌های متعلق به مسلمانان و فلسطینی ها بدون پاسخ نمی‌ماند و قدس شریف هم آزاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس روز حیات مجدد اسلام عزیز است و فتح خرمشهر روزی بود که یک دنیا حامی صدامیان جنایتکار فهمیدند، انقلاب اسلامی می‌تواند جلوی آنها بایستد و راه پیروزی را تا بیرون راندن همه جهودان جانی صهیونیست از منطقه ادامه دهد.

خطیب جمعه سمیرم اشاره‌ای هم به سخنان امروز رهبر انقلاب داشت و افزود: ایشان فرمودند فلسطین امروز قدرتمند شده و جنگ ۳۳ روزه درس عبرتی است که نشان می‌دهد برعکس جبهه مقاومت که رو به اقتدار است، نظام سلطه روز به روز به زوال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام دهقانی ادامه داد: آمریکا و غرب وحشی یک روز صدام را برای نابودی انقلاب اسلامی تحریک و تقویت کردند و روزی دیگر برای مردم فلسطین، یمن وعراق نقشه می‌کشند و توطئه راه می اندازند.

به گفته وی دیروز فتح خرمشهر با رمز مقدس یا محمدابن عبدالله(ص) رقم خورد و دیر نیست که آزادی قدس شریف را با همت و مجاهدت مسلمانان و آزادی‌خواهان شاهد و ناظر باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از برخی عوام و حتی مسوولان از تاکید و تکرار بر بسته ماندن اماکن دینی و مقدس، اظهار داشت: بحمدالله مومنان نمازگزار بهترین مراعات کنندگان پروتکل های بهداشتی شرایط کرونایی هستند و اینکه عده‌ای با مرض و غرض تاکیدشان تنها روی مقدسات است نشان از جهل و غفلت آنها دارد.

دهقانی تصریح کرد: دعا سلاح مومن بویژه در هنگامه بلا و مصیبت است اما عده‌ای باز در حین همین بلاها باز هم درکی از دین و معنویت ندارند و حتی در این ماه عزیز خدا روزه خواری می‌کنند.

امام جمعه سمیرم ابراز امیدواری کرد مردم با شرکت در نماز عید فطر در مساجد هر محله دست به دعا بردارند و برای عافیت و سلامتی همه مسلمانان و بشریت دعا کنند.

مردم روزه دار حاضر در نماز جمعه امروز سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر، با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا روز قدس را گرامی داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha