۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83797945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ساعات کاری بانک های  کیش به قبل از کرونا بر می گردد

کیش - ایرنا- ، ساعات کاری بانکها و موسسات مالی و اعتباری مستقر در جزیره، جهت ارائه خدمات به مشتریان، از سه شنبه ششم خرداد به روال گذشته برمی گردد .

به گزارش ایرنا، براساس این تصمیم که امروز شنبه توسط روبط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش اعلام شد  ارائه خدمات به مشتریان از سوی بانکها، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و پنجشنبه ها از ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ انجام می شود. 

جزیره کیش به عنوان یکی از نمونه های موفق در پیشگیری و مهار کرونا شناخته شده است، این جزیره طی سه ماه مبارزه بی امان و در سایه تلاشها و همکاریهای مردم مسئولان و بخش خصوصی حلقه محاصره ویروس کرونا را روز به روز تنگتر کرد و از ابتدای سال ۹۹ تا کنون به لحاظ مهار این ویروس نامرئی دروضعیتی پایدار و سفید قرار داشته است. 

هم اکنون  مجموعه مشاغل در جزیره کیش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی افعالیت خود را از سر گرفته اند، مراکز تفریحی و گردشگری یکی پس از دیگری فعال شده و حضور مسافران و گردشگران درکیش کاملا مشهود است . 

 روند مبارزه با ویروس کرونا با توجه به تدابیر و اقدامات انجام شده در کیش در یک وضعیت به نسبت پایدار قرار گرفته، بگونه ای که آمار ابتلای به این بیماری از رقم ۵۴ نفر تغییر نکرده است، از طرفی اقدامات درمانی این بیماران در بیمارستان کیش  روندی موفق داشته است و بجز دو فوتی که در هفته نخست شیوع کرونا گزارش شد؛ سایر بیماران مداوا  و ترخیص شده اند و هم اکنون هیچ بیماری کرونایی در این بیمارستان بستری نیست.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha