امتحانات حضوری ۲۵ هزار دانش آموز پایه نهم درهرمزگان آغازشد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: امتحانات ۲۵ هزار دانش آموز دختر و پسر پایه نهم متوسطه اول با رعایت تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در سراسر استان آغازشد.

موسی دادی زاده سرخایی روز سه‌شنبه درحاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی شهر بندرعباس افزود: امتحانات پایه نهم متوسطه اول از امروز ششم خرداد آغاز شده و بنا به برنامه‌ریزی مدارس تا ۲۷ خرداد به مدت ۲۱ روز ادامه خواهدداشت. 
وی بیان داشت: جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدایی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه‌های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی‌های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمندسازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون از مهم ترین اقدام‌های انجام شده در راستای حفظ سلامت دانش آموزان است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: آزمون حضوری درس‌های نهایی پایه دوازدهم نیز از ۲۷ خردادماه جاری در بیش از ۲۳۰ حوزه امتحانی همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.
دادی زاده ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در هرمزگان امسال به صورت حضوری باهم به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha