۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83803593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی شرق سمنان ۱۰ مصدوم داشت

۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83803593
حوادث رانندگی شرق سمنان ۱۰ مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : ۲ حادثه رانندگی در راه‌های شرق استان سمنان ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

ناصر سلمانپور روز جمعه در  گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه ،  ۱۵ کیلومتر بعد از عباس آباد میامی به سمت کاهک ، حادثه واژگونی  خودروی پراید روی داد .

وی با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه ۱۱۵ عباس آباد و میاندشت برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور روستای طرود به معلمان خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه این حادثه  پنج کیلومتر بعد از روستای طرود رخ داد که ۴ تن مصدوم شدند .

وی افزود: مصدومان حادثه به علت شدت جراحت برای ادامه معالجه پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال داده شدند.  

محور های مواصلاتی شاهرود و میامی از راه های پرتردد کشور هستندکه هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر ها انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha