۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83804060
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه ۱۹۵ آماده دریافت شکایت‌های مردمی در حوزه اینترنت

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.

قاسم جلیلی‌نژاد روز ‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۴۸ باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

وی اظهار داشت: همچنین سامانه «نت‌سنج» به عنوان سامانه دریافت اینترنت خانگی مجازی وزارت ارتباطات و اطلاعات در این استان فعال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: در سامانه نت‌سنج، فرد با توجه به کیفیت اینترنت شرکت‌های خدماتی می‌تواند اینترنت مورد نیاز را برای محل مورد نظر خود دریافت کند.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: همچنین ثبت‌نام تلویزیون اینترنتی رایگان در این استان همزمان با سراسر کشور در راستای افزایش ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات آغاز شده و مردم می‌توانند برای استفاده از این امکانات به سایت اداره کل اطلاعات و ارتباطات آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیر ساخت (بخش دولتی) و شرکت های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.

تمامی وظایف سازمان های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و غیره از طریق این ادارات کل در استان ها پیگیری می شود و در همین راستا وظایف این ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه ای و نظارت مقرراتی تعریف شده است.

ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه ها و سیاست های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین کلیه واحدهای تابعه در استان تشکیل و مدیران کل استانی به عنوان نماینده ارشد وزارت متبوع وظیفه پاسخگویی به مقام محترم وزارت و مقامات ارشد استان را عهده دار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha