۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1766
کد خبر: 83813296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متولدین نیمه اول سال ۹۳ به قبل مشمول ثبت‌نام کلاس اول هستند

تهران-ایرنا- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قوانین ثبت‌نام کلاس اولی‌ها تغییری نکرده است و متولدین نیمه اول سال ۹۳ به قبل مشمول ثبت نام پایه اول هستند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده به قوانین ثبت نام دانش آموزان درکلاس اول اشاره کرد و اظهار داشت: قوانین ثبت نام کلاس اولی‌ها تغییری نکرده است و دانش آموزانی که متولد نیمه اول سال که تا مهرماه ۱۳۹۹، ۶ سال تمام هستند، می‌توانند برای کلاس اول ثبت نام کنند.

وی افزود: پیشنهادی به شورای عالی آموزش و پرورش ارایه شده است اما تا این پیشنهاد بررسی و در این شورا مطرح شود زمان می‌برد، بنابراین ثبت نام پایه اول ابتدایی به روال گذشته انجام می‌شود و کودکان متولد نیمه اول سال ۱۳۹۳ به قبل مشمول ثبت نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹خواهند شد.

به گزارش ایرنا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پیشتر گفته بود که  طرح سنجش دانش‌آموزان اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی از اول تیرماه انجام می‌شود.  

وی افزود: فرایند ثبت‌نام و تشکیل ستاد از اول خرداد آغاز می شود و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، مدارس باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha