۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83813874
T T
۰ نفر
طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان مرکزی کلید خورد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان کلید خورد.

«سعید جمشیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند ومشمولان باید در اسرع وقت در سامانه مذکور اقدام به ثبت نام کنند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور  است که با اجرای طرح گاز سوز نمودن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

جمشیدی به رونمایی سامانه دوگانه سوز کردن رایگان خودرو ای عمومی اشاره کرد و گفت: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

وی بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از یک میلیون و ۴۶۰هزار خودرو با اعطای تسهیلات رایگان از طرح گازسوز شدن استفاده می‌کنند و این اقدامی برای بهبود شرایط زیست محیطی است.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.

۹۰جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha