۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 83815066
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مامور قلابی در آبادان دستگیر شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۹
کد خبر: 83815066
مامور قلابی در آبادان دستگیر شد

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی آبادان گفت: مامور قلابی که با پوشش نظامی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده دوشنبه اظهار داشت: در پی گزارش تعدادی از شهروندان به مراجع انتظامی در خصوص کلاهبرداری و تهدید آنان به قصد اخاذی توسط یک فرد ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با بررسی همه جانبه و اقدام اطلاعاتی موفق شدند متهم را که با جعل عنوان نظامی و با ارائه کارت جعلی اقدام به کلاهبرداری از یک خانم و تهدید چند نفر دیگر به قصد اخاذی می‌کرد را شناسایی کنند.

سرهنگ تقی‌زاده گفت: پس از هماهنگی‌ قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که دارای سابقه سرقت و کلاهبرداری  بود در سطح شهرستان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به سه فقره کلاهبرداری از طریق پوشش لباس انتظامی  و همچنین درست کردن پروانه وکالت جعلی و اخاذی از طرفین پرونده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی  شهرستان آبادان  در خاتمه با اشاره به اینکه  علیه متهم پرونده تشکیل شد گفت: شهروندان می‌توانند چنین موارد مشکوکی را از طریق ۱۱۰به پلیس گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha