برتری پرسپولیس برابر گل‌گهر در دیداری دوستانه

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر گل‌گهر سیرجان به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرین خود، به مصاف تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

پرسپولیس در این بازی تدارکاتی با نفراتی چون؛ علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور در زمین حاضر شد.

میلادفراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، رضا علیاری، مهرداد عبدی، احمد زنده روح، مهرداد بایرامی، سجاد عاشوری، یونس شاکری و گادوین منشا هم بازیکنان گل‌گهر در این مسابقه بودند.

در دقیقه ۷ بازی و در ضد حمله پرسپولیس، با اشتباه خط دفاعی تیم گل گهر، پاس امید عالیشاه به سیامک نعمتی رسید و این بازیکن به راحتی اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

سید جلال حسینی به خاطر مصدومیتی که داشت در این بازی به میدان نرفت.

گادوین منشا هم در ابتدای بازی  مصدوم شد و جای خود را به پیمان رنجبری داد.

در دقیقه ۶۶ پرسپولیس به طور همزمان چهار تعویض انجام داد و طی آن؛ احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور و مهدی عبدی به ترتیب به جای شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری وارد زمین شدند.

در دقیقه ۷۰ مهدی ترابی و محمد حسینی به ترتیب به جای امید عالیشاه و مهدی شیری برای پرسپولیس به زمین آمدند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در اولین دیدار تدارکاتی خود،‌ نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفته بودند که آن مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس تا شروع لیگ، دو دیدار دوستانه دیگر را برگزار خواهد کرد که سرخپوشان در سومین دیدار تدارکاتی خود، روز چهاشنبه هفته آتی به مصاف تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha