۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83817619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شبکه شاد بیانگر توانایی راه‌اندازی شبکه‌های مجازی داخلی است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: راه‌اندازی «شبکه شاد» توسط آموزش و پرورش بسیار موفق بود و بیانگر توانایی راه‌اندازی شبکه‌های مجازی داخلی است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با وی افزود: شبکه شاد خوب راه افتاد و این نشان داد اگر ما بخواهیم شبکه های داخلی را راه اندازی کنیم می‌شود خیلی کارها را انجام داد.

وی اظهار داشت: اگر ۱۳.۵ میلیون کاربر وارد این سامانه شدند نشان از توانمندی ما دارد و این دلیل بسیار خوبی است که فضا و شبکه مجازی را می‌توان مدیریت کرد و میدان را از شبکه های خارجی پس گرفت. 

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی عنوان کرد: به معنای واقعی کلمه معتقدیم حساس‌ترین وزارتی که می‌تواند در عرصه تربیتی ورود پیدا کند، آموزش و پرورش است.

امام جمعه همدان بیان کرد: در موضوع آموزش، برخی از قوانین مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اعمال نمی‌شود که در این بخش آموزش و پرورش مظلوم واقع شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال ارائه راهکارهایی هستیم تا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به آموزش و پرورش یاری رسانیم.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه امروز در دنیایی قرار گرفتیم که شبیخون فرهنگی در حال رخ دادن است، افزود: در نگاه اسلام تربیت قبل از تولد برنامه ریزی می شود و باید آن را در جامعه عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های دشمن برای نسل جوان و تمرکز آن بر روی نسل نوجوان است، اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه جهان‌بینی، ایدئولوژی و تفکرات نوجوانان ورود پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: عملکرد آموزش و پرورش قابل تقدیر است اما در عرصه آموزش می‌توانیم خود را نقد کنیم.

وی ادامه داد: این بسیار مهم است که چگونه فرزندان ما باید آموزش ببینند؛ فشار نیاوریم که فقط درس بخوان، چگونه درس خواندن بسیار مهم است.

امام جمعه همدان با قدردانی از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تاکید بر عملیاتی شدن آن به صورت جدی افزود:ما باید سند تربیتی فرزندانمان را خودمان تهیه کنیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی تاکید کرد: در آموزش و پرورش باید کاری شود تا جایگاه و منزلت اجتماعی معلم در جامعه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه جامعه، دانش‌آموز و عموم مردم به معلم باید ارتقا پیدا کند، ادامه داد: در زمینه رتبه بندی معلمان  اقدامات خوبی صورت گرفته و این از اقدامات خوب آموزش و پرورش است.

امام جمعه همدان عنوان کرد: عرصه فرهنگ برای پیشرفت باید فعال باشد و منفعل نباشد؛ پویایی و بالندگی لازم دارد تا نسلی را تربیت کنیم تا بار علمی، معنوی و فرهنگی این کشور و مملکت را پیش ببرد.

استاندار همدان نیز گفت: طرح خیرین مدرسه ساز در را برای همه مردم برای انجام کار خیر باز کرده است.

سید سعید شاهرخی اظهار داشت: طرح «آجر به آجر» سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور ترغیب مردم به مدرسه‌سازی بسیار مطلوب است.

وی افزود: فرهنگ مسوولیت‌پذیری و فرهنگ مدرسه‌سازی با این طرح نهادینه می‌شود و در این طرح هر کس می تواند برای مدرسه سازی، از یک خشت تا یک مدرسه کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش امروز چهارشنبه پس از حضور در گلزار شهدای شهر همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

فردا پنجشنبه نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۲ استخر دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ همدان بهره‌برداری و عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی زنده یاد غلامحسین زمانی در ناحیه ۲ این شهر آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha