۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83818317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ساعت کاری قطارشهری مشهد به روال عادی بازگشت

۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83818317
ساعت کاری قطارشهری  مشهد به روال عادی بازگشت

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به درخواست شهروندان مشهدی، از امروز ۲۲ خرداد ماه ساعات فعالیت قطارشهری در این کلانشهر به حالت عادی مشابه زمان پیش از شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا بازگشت.

وحید مبین‌مقدم  روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: فعالیت قطارشهری مشهد اواخر اسفند ماه پارسال بخاطر پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹ شیوع متوقف شد.

وی ادامه داد: در پی تلاشهای وزارت بهداشت برای مهار شیوع بیماری همه‌گیر، موفقیت در این مسیر و مصوبه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا از ششم خرداد ماه جاری فعالیت قطارشهری مشهد دوباره آغاز شد. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: ظرف دو هفته اخیر فعالیت خدمات حمل و نقل مسافر توسط قطارشهری در این کلانشهر با دو ساعت کاهش از ساعت شش تا ۲۰ صورت می‌گرفت. 

وی افزود: اینک بنا به درخواست شهروندان مشهدی و با تاکید بر لزوم رعایت کامل و دقیق موازین بهداشتی از امشب فعالیت قطارشهری در این شهر با دو ساعت افزایش تا ساعت ۲۲ ادامه می‌یابد.
مبین‌مقدم ساعات فعالیت قطارشهری مشهد را در روزهای تعطیل نیز طی ساعات هفت تا ۲۲ اعلام کرد.
وی ادامه داد: با هدف کاهش ازدحام جمعیت در بازه زمانی ساعات ۱۷ تا ۲۰ و رعایت پروتکلهای بهداشتی از دیروز ۲۱ خرداد ماه سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط یکم قطارشهری مشهد از ساعت ۱۷ تا پایان فعالیت آن یک دقیقه کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: پیش از بحران بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا روزانه ٢٤٠ هزار نفر توسط خطوط قطارشهری در این کلانشهر جابه‌جا می‌شدند. 

وی افزود: هم‌اینک شمار شهروندان مشهدی که روزانه توسط خطوط قطارشهری جابه‌جا می‌شوند به ۸۰ هزار نفر کاهش یافته ‌است. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان هشت هزار و ۵۰۶ را در کشورمان گرفته است. 

همچنین تاکنون ۱۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha