۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83819845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ اثر به دبیرخانه سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شده است

قزوین – ایرنا – مسوول بسیج رسانه استان قزوین گفت: ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای  سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شده است که هم اینک در مرحله کدبندی و داوری قرار دارند.

محمد کشاورز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۶ خبرنگار استان در بخش‌های مختلف این جشنواره با ارسال آثار خود شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ۵۰ اثر در قالب خبر، ۲۴ یادداشت و مقاله، ۶۶ گزارش، ۵۳ کلیپ خبری، ۲۵ عکس خبری، ۲ اینفوگرافی و ۱۶ اثر در سایر بخش‌ها به جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال ارسال شده است.

کشاورز افزود: بیشترین حجم آثار ارسالی متعلق به بخش امیدبخشی با ۴۶ اثر و آگاهی بخشی با ۴۲ اثر بوده است و سایر بخش‌ها با تعداد آثار کمتر در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: تمامی این آثار کدبندی شده و طی روزهای آینده توسط سه داور از استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و اواسط تیرماه سال جاری نیز نفرات برتر اعلام خواهند شد.

جشنواره رسانه‌ای  سیمرغ‌های سپیدبال با مشارکت چندین دستگاه در محورهای مختلف از جمله کرونا و امیدبخشی و آگاهی بخشی به جامعه طراحی شده بود و خبرنگاران استان از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت برای ارسال آثار به دبیرخانه فرصت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha