۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 744
کد خبر: 83821124
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت وب سایت علی بابا | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲
کد خبر: 83821124
بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران

سفر به مشهد قطعا لذت خاصی برای هر شخصی دارد و هتل نقش مهمی در لذت‌بخش‌ شدن این سفر دارد. هتل های مشهد بازه‌های قیمتی مختلفی را پوشش می‌دهند اما بهترین تجربه قطعا برای هتل‌های لوکس و ۵ ستاره است. در ادامه این مطلب بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های هر هتل را بررسی می‌کنیم.

البته دقت داشته باشید که با یک جست و جوی ساده در سطح اینترنت می‌توانید لیست هتل های مشهد را مشاهده کنید اما در این مطلب بهترین هتل را بررسی می‌کنیم. البته در وبلاگ علی بابا هتل‌های بیش‌تری را معرفی کرده‌ایم. معمولا برای یک سفر لذت‌بخش به مشهد هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره طرفداران بیش‌تری دارد به همین خاطر در این مطلب هم هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره معرفی شده‌اند. اگر بلیط سفرتان به مشهد را از وب سایت علی‌بابا تهیه کنید می‌توانید یک تخفیف هم برای رزرو هتل مشهد دریافت کنید. هتل‌های ۴ و ۵ ستاره مشهد امکانات و قیمت متناسبی دارند اما در هنگام رزرو باید به مکان جغرافیایی هتل هم دقت داشته باشید چرا که برخی از هتل‌ها قیمت و امکانات بسیار مناسبی دارند اما فاصله زیادی نسبت به مراکز خرید و حرم مطهر دارند. پس بهتر است قبل از رزرو هر هتل موقعیت جغرافیایی آن نسبت به مراکز خرید و حرم مطهر رضوی را بررسی کنید. تمامی اطلاعات لازم شما از جمله موقعیت مکانی هر هتل در بخش رزرو هتل سایت علی بابا موجود است.

۱ـ هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل های مشهد است که امکانات بسیار لوکسی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و در خیابان امام رضای مشهد واقع شده است که دسترسی مناسبی به حرم و مراکز خرید این شهر دارد. این هتل یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های ایران است به طوری که در شرق لقب مرتفع‌ترین هتل را ازآن خود کرده است. هتل درویشی مشهد در ۲۵ طبقه و ۲۲۳ اتاق ساخته شده است. این هتل دارای رستوران‌های روف گاردن، ارغوان، فیروزه، آتریوم، مراکشی، باربیکیو و کافی شاپ درویشی است. این هتل بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک اقامت لوکس هستند. برای رزرو هتل مشهد می‌توانید به سایت علی‌ بابا مراجعه کنید.

امکانات هتل درویشی مشهد: IPTV صبحانه شبکه پخش فیلم یخچال پاورسوئیچ مبلمان دراور آباژور میزتحریر چای ساز رخت آویز کمد لباس تلفن در اتاق تلویزیون حمام مینی بار با هزینه سیستم تهویه مطبوع دراتاق صندوق امانات داخل اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق لوازم بهداشتی دمپایی آب رایگان روم سرویس سیستم گرمایش و سرمایش نوع قفل درب اتاق امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق شبکه پخش فیلم تلفن در لابی پارکینگ سونا ماساژ وسایل بدنسازی سرویس حرم خودپرداز رستوران بام سالن بیلیارد زنگ هشدار چایخانه سنتی صرافی پارک کودک گیم نت بازی ویدئویی سیستم تهویه مطبوع تلویزیون در لابی اینترنت در لابی لاندری (خشکشویی) خدمات برای معلولین

۲ـ هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد نیز یکی از بهترین هتل های مشهد است که در موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و تنها چند دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و دارای امکانات کامل ترانسفر است. این هتل بزرگ‌ترین لابی را در بین کلیه هتل‌های کشور دارد و در لابی این هتل پیانو نواخته می‌شود که لحظات دل‌چسبی را برای شما به وجود می‌آورد. این هتل شامل اتاق‌های مختلفی از جمله دبل آتریوم، لاکچری، پانوراما، لاکچری کانکت، لندسکیپ و پرزیدنت سوییت، پرنسس رویال، آپارتمان رویال، امپریال سوییت، سنیور سوییت و ... است. همچنین اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل رایگان، ۲ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه‌بها و بالای 6 سال یک شخص کامل محاسبه می‌شود.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد: کتابخانه آتلیه پله اضطراری وسایل بدنسازی زنگ هشدار مرکز خریدرستوران بام صرافی تلفن در لابی پارکینگ استخر سونا ماساژ لابی آسانسور دستگاه واکس کفش اتاق تلفن (اپراتور) کپسول آتش نشانی تلویزیون در لابی اینترنت در لابی پذیرش ۲۴ ساعته صندوق امانات نمازخانه فروشگاه آژانس مسافرتی فتوکپی فکس پرینتر کافی شاپ تاکسی سرویس روزنامه کافی نت گیم نت بازی ویدئویی اتاق بازی جکوزی سالن ورزشی سالن بیلیارد آرایشگاه خدمات پزشکی خدمات باربری خدمات تور شبکه پخش فیلم سرویس حرم خودپرداز اتاق چمدان اتاق سیگار ترانسفر رفت با هزینه ترانسفر برگشت با هزینه خدمات CIP (تشریفات ویژه) خدمات نگهداری کودک خدمات بیدار باش خدمات برای معلولین خدمات خانه داری خدمات تهیه بلیط سیستم تهویه مطبوع لاندری (خشکشویی) سیستم اعلام حریق سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

منبع: با مشارکت وب سایت علی بابا | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha