۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83821239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری برای سال تحصیلی جدید غیرحضوری است

شهرکرد- ایرنا- معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به جز پایه اول دبستان، ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

فیروز عسگری روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای سال تحصیلی جدید، آمادگی لازم برای برگزاری حضوری و غیرحضوری کلاس‌های درس وجود دارد و خانواده‌ها نسبت به این موضوع نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان بین پایه‌ای به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد و فقط اولیایی که قصد تغییر مدرسه فرزند خود را دارند باید به صورت حضوری اقدام کنند.

عسگری،  در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و انتقال کلاس‌های درس به شبکه شاد اشاره کرد و گفت: شبکه شاد در این بحران به کمک آموزش و پرورش آمد و اگرچه نتوانست جای کلاس‌های درس حضوری را بگیرد، اما در تداوم سال تحصیلی جاری موثر واقع شد.

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای  مطالعاتی در خصوص ارزشیابی میزان رضایتمندی از عملکرد شبکه شاد در استان، اظهار داشت: این تحقیق علمی در حال انجام است و به زودی پس از تکمیل، نتایج آن اعلام می‌شود.

عسگری، با بیان اینکه سال تحصیلی جاری برای تمامی پایه‌های تحصیلی به جز پایه دوازدهم تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد، افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم تا ۱۵ تیر به صورت حضوری همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی، تعداد دانش‌آموزان استان در پایه دوازدهم را ۹ هزار و ۵۳۱ دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: اقدام خوبی که برای کمک به این دانش‌آموزان در استان انجام گرفت، برگزاری کلاس‌های آمادگی در رشته‌های شیمی، زبان خارجه، ریاضی و زیست‌شناسی است که به طور همزمان با برگزاری امتحالات نهایی از شبکه استانی در حال پخش است.

عسگری ادامه داد: امتحانات پایه نهم نیز که به صورت حضوری در استان به صورت مدرسه‌ای و کلاسی در حال برگزاری است تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: نمرات دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز با ارزشیابی معلم، نظارت مدیر و شورای مدرسه اعلام می‌شود و چنانچه دانش‌آموزی در خصوص نمرات خود اعتراضی داشت می‌تواند این اعتراض را به شورای مدرسه اعلام کند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰  مدرسه و حضور بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha