ضرب‌الاجل ۳ ‌روزه به مراکز تجاری مهاباد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: مهلت سه‌روزه به هیات امنای مراکز تجاری و بازارچه‌های این شهرستان جهت رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغ شده و در صورت تداوم بی‌توجهی با آنان برخورد خواهد شد.

محمد جهین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی مختلف در مجتمع‌های تجاری "نور"، "مهاباد مال"، "اصغری" و "سردار" تا روز چهارشنبه فرصت دارند تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله جلوگیری از ازدحام و رعایت بهداشت فردی برای فروشندگان و ارباب رجوع اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از اتمام مهلت مقرر درصورت مشاهده هرگونه رفتارهای خارج از پروتکل‌های بهداشتی واحد مربوطه به مدت سه ماه و بدون مماشات پلمب خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ تماس گرفته و هرگونه مغایرت با پروتکل‌های بهداشتی از جمله ایجاد تجمع را گزارش دهند.

جهین با بیان اینکه مردم نقش اصلی و محوری را در این حوزه در زمینه رعایت موارد بهداشتی دارند، افزود: هیچ دستورالعملی نمی‌تواند جایگزین رعایت این نکات بهداشتی توسط مردم شود.

وی اضافه کرد: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تاکنون ۱۷۳ واحد صنفی متخلف را پلمب کرده‌اند.

وی گفت: در همین ارتباط بازرسان این اداره تاکنون بیش از ۷۰۰ اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر کرده‌اند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha