۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83822392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز سراوان کشف شد

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83822392
یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرز سراوان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه و ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر طی دو عملیات جداگانه توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «اسفندک» سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، توانستند محموله موادمخدر را کشف و قاچاقچیان را زمین‌گیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات هدفمند قاچاقچیان که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه ۹۸۱ کیلو و ۲۷۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۹۴۲ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۲۷۰ گرم سایر موادمخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود کشف کنند.

وی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین مأموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان همراه بود، مرزداران توانستند ۱۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران سیستان و بلوچستان بویژه فرمانده و کارکنان هنگ مرزی سراوان که در این عملیات‌ها، شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این دو پرونده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha