۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 83822436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وضعیت کرونا در گرگان و آق‌قلا به مرز هشدار بازگشت

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83822436
وضعیت کرونا در گرگان و آق‌قلا به مرز هشدار بازگشت

گرگان - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گلستان گفت که کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، شهرهای گرگان و آق‌قلا را از لحاظ ابتلا به کرونا به مرز هشدار بازگرداند.

سیدمهدی حسینی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر بندرگز که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد، ۱۳ شهرستان دیگر استان به مرحله زرد رسیدند.

وی با اشاره به بستری شدن ۲۸۷ بیمار مبتلا به کرونا تا روز گذشته در بیمارستان‌های استان افزود: اگر تعداد شهرهای قرمز استان افزایش یابد، محدودیت‌های کرونایی بار دیگر اعمال خواهد شد.

وی گفت: در نیمه اول خرداد ۴۶۹ بیمار به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری بودند در حالی که این آمار در ماه اردیبهشت ۱۵۰ نفر بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: همچنین در شرایطی که تعداد جان باختگان کرونا در اردیبهشت ماه هر روز بین یک تا ۲ نفر بود ، در روز شنبه پنج نفر به علت ابتلا به این بیماری در گلستان جان خود را از دست دادند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر دیروز یکشنبه، در کشور ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۰۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۸ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha