پهپادهای یمنی پایگاههای نظامی حساس عربستان را هدف قرار دادند

تهران - ایرنا - هواپیماهای بدون سرنشین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات جنگنده‌ - بمب افکن های ائتلاف متجاوز عربی - آمریکایی به سرگردگی سعودی به صنعا و سایر مناطق یمن، پایگاههای نظامی حساس عربستان را هدف قرار دادند.

پایگاه اطلاع رسانی انصارالله یمن امروز (سه شنبه) نوشت: با یاری خدا امروز پایگاه‌های نیروهای ارتش عربستان در «خمیس مشیط» طی عملیات بزرگی هدف نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.  

خاطرنشان می‌شود که جنگنده‌ - بمب افکن‌های ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی سعودی صبح امروز ساختمان شهرداری صنعا و و اطراف آن را مورد حمله قرار دادند که بر اثر آن به منازل مسکونی مجاور و اموال مردم خساراتی وارد شد.  

پایگاه خبری انصارالله همچنین به نقل از سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: عصر روز گذشته نیز انبارهای مهمات و سایر پایگاههای حساس نظامی در خمیس مشیط واقع در استان عسیر عربستان توسط پنج فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع ۲ K در این مراکز بطور دقیق مورد هدف قرار گرفت.  

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در پاسخ به تشدید حملات مداوم و متوالی جنگنده‌- بمب افکن های نیروهای ائتلاف به شهروندان بی‌گناه یمنی انجام شد.  

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور تا زمانی که محاصره، تجاوز و جنایات علیه یمن ادامه داشته باشد، ادامه خواهد یافت.  

جنگنده - بمب افکن ‌های متجاوز ائتلاف روز گذشته نیز استان «صعده» یمن را بمباران کردند که در پی آن یک خودرو غیرنظامی در شهرستان "شدا" مورد هدف قرار گرفت و در اثر آن ۱۱ نفر از شهروندان یمنی شهید و شماری نیز زخمی شدند.   

جنگنده‌- بمب افکن‌های متجاوز سعودی - اماراتی طی سه روز گذشته با بمباران سنگین مناطق مختلفی از صعده، جوف و مارب را مورد هدف قرار دادند که در پی آن شماری از شهروندان غیر نظامی یمن شهید یا مجروح شدند.  

بمباران امروز مناطق مسکونی یمن توسط جنگنده‌- بمب افکن‌های ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان در حالی انجام شد که شبکه‌های «العربیه» و «الحدث» این کشور مدعی شدند در این حملات پایگاههای نظامی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن مورد هدف قرار گرفته است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha