غیبت تعدادی از اعضای کمیسیون داوری کشتی در وبینار آموزشی

تهران - ایرنا - نخستین وبینار (سمینار مجازی) آموزشی قوانین داوری کشتی در حالی از سوی کمیسیون داوران کشتی و با تدریس «محمدابراهیم امامی» برگزار شد که تعدادی از اعضای این کمیسیون دعوت نشده بودند.

این وبینار داوری با حضور «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون، «ناصر فروتن» رییس کمیسیون داوران، «جواد کریمی» دبیر کمیسیون داوران، رییسان کمیسیون‌های داوران سراسر کشور و مدرسین داوری و با تدریس «محمدابراهیم امامی» مسوول کمیته آموزش کمیسیون داوران کشتی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

«سالار آقاولی» از داوران درجه یک بین‌المللی کشتی کشورمان روز سه‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در انتخابات کمیسیون داوران، بیشترین رای را آوردم و در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ قزاقستان به عنوان آنالیزور در کنار تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتم.

وی اظهار داشت: روز گذشته این وبینار آموزشی در فدراسیون برگزار شد و متاسفانه من و چند نفر دیگر از اعضا کمیسیون داوری فدراسیون، در این کلاس آموزشی دعوت نشده بودیم. الان چند ماهی است که مسابقات ورزشی و از جمله کشتی تعطیل بود و چه اتفاقی می‌افتاد که ما را هم به این وبینار آموزشی دعوت می‌کردند تا در جریان آخرین قوانین و مقررات کشتی قرار گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha