۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 83824466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرمانداران آستارا و نمین بر بهسازی کنارگذر تونل حیران

آستارا - ایرنا - فرماندارن شهرستان‌های آستارا و نمین بر بهسازی و احیای جاده کنارگذر تونل حیران در محور آستارا - اردبیل، به منظور کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد خودروها تاکید کردند.

فرماندار آستارا روز سه شنبه در دیدار با فرماندار نمین در فرمانداری آستارا گفت: بهسازی و احیای جاده کنار گذر تونل محور آستارا-اردبیل و اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی ساعات، نقش مهمی در کاهش ترافیک خواهد داشت و مسئولان دستگاه های مرتبط شهرستان های آستارا و نمین در این خصوص همکاری کنند.

حسن رستم زاد ادامه داد: نظارت فنی و کارشناسانه در کاهش ترافیک گردنه حیران تاثیرگذار است و برای جلوگیری از تردد کامیون ها در ایام پرترافیک و تعطیل، راهدای و پلیس راه بیشتر همکاری کنند.

وی افزود: دشمن از هر فرصت برای به هم زدن اتحاد و همدلی مردم استفاده می کند اما همکاری مسئولان استان های گیلان و اردبیل در طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع کرونا، عزم راسخ مدیران به خدمتگزاری و بی اعتنایی به حاشیه سازی ها را نشان داد.

فرماندار شهرستان نمین هم در این دیدار گفت: برای بهسازی و بهره برداری از کنار گذر تونل آستارا - اردبیل موافق هستیم و به زودی شاهد استفاده مجدد از این مسیر خواهیم بود.

عاطف ناصری افزود: حضور مستمر پلیس در ساعات پرترافیک و تکمیل علائم راهنمایی و رانندگی در محور حیران ضرورت دارد.

وی ادامه داد: این جلسه ها با هدف روان سازی ترافیک محور آستارا-اردبیل ادامه خواهد داشت و رانندگان با رعایت قوانین، مسئولان را در خدمتگزاری یاری کنند.

محور آستارا - اردبیل که گردنه حیران را در بر می گیرد، با حدود ۷۰ کیلومتر امتداد یکی از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و تونل آن در ورودی گردنه حیران از سمت شهرستان نمین احداث شده است و از جاده کنار گذر آن در هنگام انسداد تونل برای تعمیرات ضروری استفاده می شود.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است، برای مدتی باعث محدودیت تردد بین استان ها و شهرستان ها شده بود و مسئولان آستارا و نمین نیز در این راستا با همدیگر همکاری می کردند.

شهرستان نمین در شرق استان اردبیل و شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارند و محور پر تردد آستارا - اردبیل ارتباط آنها را برقرار می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha