۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83826156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی به نیازمندان قزوین برای مقابله با کرونا

قزوین - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: ۴۰۰ میلیون تومان به افراد نیازمند و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد نبودند، برای مقابله با بیماری کرونا کمک شده است.

مهرعلی حق گویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها در قالب توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های غذایی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخودار استان قزوین هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا ارتباط با جامعه هدف کمیته امداد تقویت شد و مسائل فرهنگی و آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

حق گویان تصریح کرد: تمدید دفترچه های سلامت برای خانواده های تحت پوشش، انجام خدمات اینترنتی و غیرحضوری مددجویان تحت پوشش و همچنین اعزام مبلغان مذهبی برای کارهای فرهنگی از عمده اقدامات سازمان در مناطق کمتر توسعه یافته بود.

این مسؤول تصریح کرد: با هدف فرهنگسازی و خنثی کردن توطئه دشمنان در ایام کرونا، فلش مموری‌هایی حاوی مطالب آموزنده بهداشتی و سلامت روان تهیه شده و از سوی مبلغان سلامت به خانواده مددجویان تحویل شد.

 مدیرکل کمیته امداد قزوین به برگزاری مسابقه‌های قرآنی به روش غیرحضوری در بین مددجویان و افراد نیازمند اشاره کرد و گفت: اگرچه کلاس‌های آموزشی برای مددجویان کمیته امداد لغو شده بود، اما با برگزاری برخی مسابقات فرهنگی و قرآنی تلاش شد تا جامعه هدف از مباحث دینی و مذهبی غافل نماند.

استان قزوین دارای ۱۴ منطقه‌ حاشیه‌ای است و ۵۸ هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha