۳۸ کودک مشکوک به کرونا در گلستان بستری هستند

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به خروج همه شهرهای استان از وضعیت سفید شیوع کرونا و تبدیل به مناطق زرد و قرمز گفت که ۳۸ کودک مشکوک به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌های گرگان و گنبدکاووس بستری هستند.

دکتر عبدالرضا فاضل روز یکشنبه اظهار داشت: همچنین از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ در استان تاکنون ۶ کودک به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که همه آن ها دارای بیماری زمینه ای بودند.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم شیوع کرونا در گلستان از مردم به خصوص ساکنان شرق استان که دارای بیشترین تعداد مبتلایان هستند خواست بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در انجام بهداشت فردی جدی باشند.

به گفته فاضل شهرهای بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، گنبدکاووس، گالیکش و کلاله در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن گفت: تاکنون ۲۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۶۲۳ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha