۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83829839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان جدید کلانتری شماره ۱۲ بوکان به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- ساختمان جدید کلانتری شماره ۱۲ انقلاب بوکان با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان این شهرستان امروز، دوشنبه به بهره‌برداری رسید.

فرمانده انتظامی بوکان در حاشیه افتتاح این ساختمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این واحد جدید کلانتری که در منطقه "کلتپه" این شهر و در راستای اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) و به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه ایجاد شده است.

سرهنگ سلمان حیدری ادامه داد: این ساختمان با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و با هزینه ۳۵ میلیارد ریال در مدت ۱۱ ماه احداث شده است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان خادمان ملت و مردم یاد کرد و افزود: رویکرد ناجا افزایش اعتماد مردم نسبتا به انتظامی و مشارکت و انسجام مردم و نظام است که خوشبختانه در سطح کشور، استان و شهرستان به خوبی نمود پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی بوکان در مورد فعالیت های عمرانی اماکن انتظامی در این شهرستان افزود: ۵۸ مورد ساخت و ساز جدید و نوسازی اماکن انتظامی در مدت هشت ماهه گذشته انجام شده است که برای اجرای آن پنج میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

در بوکان سه کلانتری "سیدقطب"، "امیرآباد" و "انقلاب" وجود دارد که جمعیت ۱۷۹ هزار نفری شهر بوکان را تحت پوشش دارد.

علاوه بر این سه کلانتری سه پاسگاه "قروچای"، "تیکان‌تپه" و "ناچیت" به همراه فرماندهی انتظامی بخش سیمینه، جمعیت روستایی این شهرستان را نیز تحت پوشش قرار داده‌اند.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha