نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

تهران- ایرنا- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.

به گزارش روز چهارشنبه سایپا، «حسین کاظمی طرقی» افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی، این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، دوشنبه گذشته گروه صنعتی سایپا موفق به تولید یکصد هزارمین خودروی خود در سال ۹۹ شده که با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از کرونا، امیدوارکننده است.

مطابق آمارها، این خودروسازی موفق شده در مقایسه با پارسال ۵۵ درصد بیشتر خودرو فاکتور کرده و به مردم تحویل دهد.

تولید ۱۰۰ هزار خودرو معادل ۱۰ برابر تعداد خودروهای به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده اخیر این خودروساز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha