۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83832170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت آرایشگرها در مهاباد متوقف شد

۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
کد خبر: 83832170
فعالیت آرایشگرها در مهاباد متوقف شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: فعالیت آرایشگرهای مردانه و زنانه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برای دومین بار در این شهرستان متوقف شد.

محمد جهین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  واحدهای صنفی آرایشگری، در دوره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جزو مشاغل پرخطر محسوب شده که با تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و مقابله با همه گیر شدن این بیماری فعالیت قلیان سراها نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و و چنانچه تخلفی دیده شود، طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به تعطیلی خودجوش بخش زیادی از اصناف در مهاباد بیان کرد: اصناف و بازاریان این شهرستان با وجود مشکلات اقتصادی تاکنون همکاری قابل ستایشی با تصمیم ستاد مقابله با کرونا داشته و امیدوارم تا مهار کامل این بیماری ادامه داشته باشد.

جهین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت اصناف خارج از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

تعطیلی خودجوش بازار و اصناف مهاباد برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از اوایل هفته جاری به مدت ۲ هفته آغاز شده است.

هفته گذشته ۱۳ اتحادیه صنفی و تعدادی از معتمدان بازار مهاباد خواستار تعطیلی سریع بازار در راستای حفظ سلامتی همشهریان و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در این شهرستان شده بودند که مورد توافق ستاد شهرستانی مقابله با کرونا قرار گرفت.

روز گذشته نیز در همین راستا فعالیت اماکن ورزشی لغو و تمام پارک‌ها، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها تعطیل اعلام شد.

همچنین برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در خانه‌باغ‌های مهاباد نیز از ابتدای هفته جاری ممنوع اعلام شده است ضمن آنکه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی این شهرستان موظف شده‌اند به افرادی که بدون ماسک به آن اداره مراجعه می‌کنند، خدمات ارایه ندهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون به هشدار مقابله با کرونا رسیده و روزانه شاهد افزایش قابل توجه این بیماری در سطح این شهرستان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha