۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83832993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ورزشگاه ۶ هزار نفره بجنورد تا پایان دولت دوازدهم

بجنورد -ایرنا- استاندار خراسان شمالی از بهره‌برداری ورزشگاه ۶ هزار نفره بجنورد تا پایان دولت دوازدهم خبر دادو گفت: اکنون عملیات اجرایی آن ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این رابطه اظهار داشت: نبود این ورزشگاه  از نداشته های استان در حوزه ورزش و جوانان است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا این پروژه در زمان مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده ورزشکاران و مردم قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل سالن ۶ هزار نفره بجنورد یکی از مهم‌ترین طرح های ورزشی استان است.

کوروش بهادری افزود: برای تکمیل این پروژه نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته ۳۰ درصد از این میزان باید از سوی استانداری و بقیه از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی تامین شود.

بهادری زیربنای این پروژه را حدود ۱۹ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه برای ۹ هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی یادآور شد: این پروژه از بخش های مختلفی از قبیل سالن های بدنسازی و تمرین، ورودی و کریدور تماشاگران و فضاهای ویژه برای داوران و خبرنگاران، تماشاچیان معلول و زمین بازی تشکیل شده است.

هم اکنون سرانه ورزشی استان ۴۹ صدم درصد است که بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان این میزان به ۶۶ صدم درصد افزایش می یابد.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۵ هیات ورزشی فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha