۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83836029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ دستگاه تخت ویژه آی‌سی‌یو به بیمارستان نقده اختصاص یافت

ارومیه- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده گفت: ۲۰ دستگاه تخت ویژه آی‌سی‌یو در راستای درمان بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اختصاص یافت.

محمد عبدلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این تخت‌ها به بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد که ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه درمانی نقده به شمار می رود.

وی اضافه کرد: پیشتر نیز ۱۸ دستگاه ونتیلاتور با اهتمام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در بیمارستان امام خمینی (ره) نقده راه اندازی شده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده بیان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی ها قرار است در آینده نزدیک ۱۰ دستگاه ونتیلاتور دیگر به این بیمارستان اختصاص یابد که در آن صورت، بخش قابل توجهی از نیاز این مرکز درمانی رفع خواهد شد.

عبدلی گفت: بیمارستان نقده به عنوان یک مرکز درمانی قطب در منطقه بوده و می‌تواند شهرهای اشنویه، پیرانشهر و سردشت را تحت پوشش قرار دهد و اتمام و راه اندازی این بخش یکی از نیازهای لازم جهت ارائه خدمات بهینه درمان به مردم منطقه است.

وی تاکید کرد: ونتیلاتور ( تنفس مصنوعی ) یکی از مهم ترین دستگاههای مورد استفاده در بیمارستان و مراکز درمانی بوده و بکار گیری این دستگاهها در روند احیای بیماران تاثیر مثبتی دارد.

نقده از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha