۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 83836490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در ایلام ۲ ماه تمدید شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از تمدید مهلت تکالیف مالیاتی به مدت ۲ ماه خبر داد.

سعید کریمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر کسب و کار و مشاغل مختلف، مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) عملکرد سال ۹۸ تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه تمدیده شده است.

وی افزود: بنابراین مودیان مالیاتی می توانند از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس: www.tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی را ارسال و مالیات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام با اشاره به اینکه امکانات فنی و الکترونیکی این اقدام فراهم شده است، از مودیان مالیاتی خواست: از مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب و صرفا از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.

کریمی هرگونه معافیت و اعمال مقررات مالیاتی را مشروط به تسلیم به موقع اظهارنامه دانست و گفت: مودیان به منظور استفاده از تسهیلات و معافیت های مالیاتی و جلوگیری از جرایم مربوطه، ارائه اظهار نامه مالیاتی و اطلاعات هویتی و

وی از مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای بدهی و جرایم مالیاتی قابل بخشودگی هستند، خواست از فرصت ایجاد شده بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha