۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83837960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: مشارکت اجتماعی در مبارزه با قاچاق موثر است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: همراهی و همکاری مردم برای اعلام گزارش موارد مشکوک، در مقابله با قاچاق موثر و کارساز است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با وی ابراز داشت: مردم مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق را با تماس با ارگان‌های مرتبط مانند نیروی انتظامی گزارش کنند.
وی اضافه کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و تقوا و تقویت این فریضه در جامعه حکم پیشگیری را دارد و باید این مهم بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.
وی بیان کرد: استان سمنان جزو استان‌های مرزی نیست و اینکه چرا حجم زیادی از کالای قاچاق عبوری در محورهای مواصلاتی استان کشف می‌شود جای بررسی و سوال دارد که کالای قاچاق چگونه از مرز تا محور مواصلاتی استان سمنان می‌رسد.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: مال قاچاق همان مال حرام است که انسان را از رسیدن به سعادت دور می‌کند.
وی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در جامعه فراگیرتر و عملیاتی شود و اکنون آن‌ طور که انتظار می‌رود برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوب عمل نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: قاچاق کالا و ارز در واقع آفت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است و باید همه مسوولان برای ریشه‌کن شدن این آفت بیش از پیش تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha