کمیته امداد کرمانشاه بیش از ۲۱ میلیارد تومان اجاره مسکن به مددجویان پرداخت کرد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد در سال ۹۸ بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان ودیعه و اجاره مسکن به خانوارهای مددجو نیازمند زیرپوشش پرداخت کرده است.

روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه روز چهار شنبه به نقل از «محسن رخصی» اعلام کرد: کمیته امداد به خانوارهای مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند  و در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اعطا شده است.

رخصی افزود: همچنین در سال گذشته یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن نیز به صورت بلاعوض به خانوارهای مستاجر تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

او تصریح کرد: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو در استان از اجاره و یک هزار ۸۴۷ خانوار نیز  از ودیعه مسکن کمیته امداد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستاجر برای تامین هزینه ها و اجاره مسکن در سال جاری، گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می کند که امیدواریم خیران نیک اندیش همچون همیشه یاری رسان این نهاد در تامین هزینه های مسکن نیازمندان باشند.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۷۸ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد است.