نشست اعضای شورا و شهردار تهران برای حادثه کلینیک سینا برگزار شد

تهران - ایرنا- جلسه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار به منظور بررسی ابعاد حادثه کلینیک سینا مهر ظهر امروز شنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ در این جلسه که با حضور مسئولان شهرداری و حناچی برگزار شد، موضوع حریق در کلینیک سینا مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
همچنین «پیروزحناچی» شهردار تهران در این جلسه، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده و در دستور کار در حوزه ساختمان‌های پرخطر و ناایمن ارائه کرد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم در این جلسه نظرات خود در خصوص حادثه را عنوان کرده و مقرر شد در جلسه فردا صبح شورای اسلامی شهر، رئیس شورای شهر از نمایندگان دستگاه های مختلف و دخیل از جمله وزارت بهداشت و وزارت کار دعوت کند تا ضمن حضور در جلسه شورای شهر به بیان گزارشات خود از این حادثه بپردازند.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیرماه، به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.
مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha