۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 83844479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از ایلام

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۹:۲۹
کد خبر: 83844479
چند خبر کوتاه از ایلام

ایلام - ایرنا - جان باختن بر اثر سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی در حین کار و کشف بیش از یک میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در مهران از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه در استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از مرگ مرد ۵۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در کوه های دالاهو از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سقوط از ارتفاع ، بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در بررسی های اولیه مشاهده شد مردی ۵۵ساله  که برای تفریح  و کوهنوردی با دوستان خود به ارتفاعات کوه های دالاهو از توابع شهرستان ایلام رفته بود به دلایل نامعلومی از ارتفاع به پایین سقوط کرده است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه  با تلاش عوامل امدادی فرد حادثه دیده سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، یادآور شد: فرد حادثه دیده، متاسفانه بر اثر شدت جراحات در مسیر انتقال به مراکز درمانی، جان خود را از دست داد.

برق گرفتگی جان یک نفر را در هلیلان گرفت

فرمانده انتظامی چرداول از وقوع یک فقره برق گرفتگی و مرگ مرد ۴۹ ساله در یکی از روستاهای شهرستان هلیلان خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی افزود: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی در یکی از مرغداری های هلیلان ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد شخصی که به عنوان کارگر در یکی از مرغداری های هلیلان در حال کار بوده که در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با بیان اینکه جسد متوفی توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شده است، به شهروندان توصیه کرد: همواره موارد ایمنی را حین انجام کار رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کشف بیش از یک میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق کالا در یک منزل شخصی در شهرستان مهران ،موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این منزل ، ۲۱۸ کارتن ، شامل هفت هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: شهروندان هرگونه فعالیت افراد در خصوص قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha