۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83847912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۷۰ درخواست برای دوگانه سوزکردن خودروهای عمومی در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: خودروهای عمومی، به صورت رایگان دوگانه سوز می‌شوند که در این زمینه تاکنون ۷۰ درخواست به شرکت رسیده و متقاضیان ثبت‌نام شده‌اند.

مجتبی شکوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان این که دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی رایگان است گفت: اولویت تبدیل رایگان با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت نام می کنند.

بر اساس این گزارش، وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه‌های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش مصرف بنزین پرداخت کند.

این طرح محدودیتی برای تعداد ثبت‌نامی‌ها ندارد و تمام مالکان خودروهای فوق می‌توانند ثبت‌نام کنند تا برای انجام فرآیند به آنها اطلاع‌رسانی شود.

افراد پس از ثبت نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

در خراسان شمالی بیش از هزار و ۶۰۰ راننده بخش مسافری دارای کارت هوشمند هستند و بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برای جابه جایی مسافران فعالند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha