۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83850621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقاط آلوده و جرم خیز در سقز پاکسازی شد

۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
کد خبر: 83850621
نقاط آلوده و جرم خیز در سقز پاکسازی شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سقز از پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری جمعی از معتادان متجاهر این شهر و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری شهرداری و با هدف پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب شهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در این طرح ماموران پلیس و  شهرداری پاکسازی اماکن آلوده و جرم خیز شهر انجام و تعدادی از معتادان متجاهر و کارتن خواب نیز دستگیر شدند.

سرهنگ رضایی یادآور شد: در این طرح مقدار ۷۳۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال مواد از متهمان کشف شد.

 فرمانده انتظامی سقز ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی محلات، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، تهیه و توزیع مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha