به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در این بازدید از روند انجام کار و نحوه پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مردمی اطلاع یافت.
وی با مرور مسایل و مشکلاتی که از چند ساعت قبل به این مرکز منتقل شده بود، با تک تک افرادی که با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته بودند، ارتباط تلفنی برقرار کرد و جویای علت ارتباط شان شد.
اطلاع از نحوه پاسخگویی اپراتورها در مرکز ۱۲۲، نتیجه کار و اقدام شرکت آب و فاضلاب در راستای رفع مشکل مطرح شده، از مواردی بود که در این گفت و گوهای تلفنی مدنظر استاندار قرار داشت.
براساس اطلاعات ارائه شده در این بازدید، مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعت و شبانهروزی پاسخگوی درخواستهای مردمی است و از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ هزار تماس با این مرکز برقرار شده که هفت هزار و ۵۰۰ مورد آن مربوط به فشار کم شبکه و قطعی آب در مناطق شهری و روستایی بوده است.
شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در راستای پاسخگویی هرچه بهتر و سریعتر به شکایتها و درخواستهای مردمی، مرکز ۱۲۲ را راهاندازی کرده است و مردم میتوانند از طریق این شماره به همه خدمات شرکت آب و فاضلاب دسترسی داشته باشند همچنین موارد مربوط به مشکلات پیش آمده در زمینه آبرسانی سیار (کمبود یا نبود آب) را از این طریق گزارش کنند.
روز شنبه هفتم تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار آبرسانی به روستاها برگزار شد، ضمن تاکید بر افزایش سرانه آب روستاییان به ۱۲۰ لیتر در آبرسانی سیار، از مردم خواسته شد تا موارد کمآبی و بیآبی را از طریق شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گزارش کنند.
بازدید استاندار خراسان جنوبی از این مرکز با هدف اطلاع از روند پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مردم در همین زمینه بود.
نظر شما