مردم چهارمحال و بختیاری ۹۰ میلیارد ریال به نیازمندان مددجو کمک مومنانه کردند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با شیوع ویروس کرونا، در سه ماهه نخست امسال مردم نوعدوست استان افزون بر ۹۰ میلیارد ریال در قالب کمک مومنانه به افراد نیازمند و مددجو کمک کردند.

علی ملکپور روز دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا  اظهار داشت:  این میزان کمک مومنانه در قالب  سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان مددجو در شرایط کرونایی، در سطح استان توزیع شد.

وی، با بیان اینکه سبد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات و غذای گرم است، گفت: به منظور کمک به رفع نیازهای معیشتی و کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان زیرپوشش این نهاد و خانواده‌های آسیب‌پذیر که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، پویش همدلی راه‌اندازی شد.

ملکپور افزود:به منظور جمع‌آوری کمک‌های مومنانه مردم برای حمایت و کمک از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)کد دستوری #۰۳۸۸۸۷، شماره حساب بانک ملی۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ در نظر گرفته شده است و مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:تاکنون ۲ هزار و ۹۴ فرزند یتیم نیز در سامانه اکرام ایتام ثبت‌نام شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن ۲۲ آشپزخانه اطعام مهدوی این نهاد برای تهیه و توزیع غذای گرم برای مددجویان زیرپوشش، گفت: در این آشپزخانه‌ها ۷۲ نفر با رعایت اصول بهداشتی مشغول فعالیت شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha