۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
کد خبر: 83853934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اصناف ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار دهلران گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا برای اصناف و بازاریان الزامی است و اعضای ستاد کرونا موظفند در زمینه اجرای مصوبات، نظارت جدی اعمال کنند.

عیسی درویشی روز جمعه در جریان بازدید از اصناف و بازار شهرستان دهلران افزود: در این بازدیدها بعضی از اصناف که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده بودند تعطیل و تذکر کتبی دریافت کردند.

وی بر لزوم نظارت برای اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط اعضا تاکید کرد و از اصناف و بازاریان خواست: ضمن رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام جدی بعمل آورند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران نیز در این بازدید گفت: مصوبات مربوط به اصناف جهت رعایت و اقدام به آنها ابلاغ شده است.

مرتضی مهدوی افزود: در این بازدیدها که با هدف اجرای مصوبات ستاد کرونا انجام شد یک واحد شیرینی فروشی پلمب و یک واحد نان فانتزی نیز اخطار دریافت کرد.

وی افزود: در شهرستان دهلران  دو هزار و ۷۰۰ واحد صنفی فعالیت دارند.

مدیر اداره غله شهرستان دهلران هم از نظارت بر نانوایی ها خبر داد و گفت: رعایت مصوبات کرونا در نانوایی ها و پروتکل های بهداشتی با توجه به اهمیت موضوع با جدیت دنبال می شود.

سید ولی حسینی زاده  افزود: در جریان بازدیدها هشت واحد نانوایی در این شهرستان به جهت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی جریمه و اخطار گرفتند.

وی گفت: در شهرستان دهلران ۶۰ واحد نانوایی فعالیت دارند.

ایوب دارابی رییس اداره دامپزشکی دهلران نیز گفت: نظارت بر مراکز عرضه گوشت با دقت و حساسیت در دستور کار است و در این بازدیدها ۱۶ کیلوگرم گوشت قرمز ضبط و معدوم شد.

این روزها بصورت روزانه و سرزده بازار دهلران برای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی توسط متولیان بازدید و جریمه و اخطار و پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف است.

با توجه به اوج شیوع کرونا و برای رعایت مصوبات ستاد و پروتکل های بهداشتی بازدید از بانک ها، نانوایی ها، بازارچه میوه و تره بار، مراکز عرضه گوشت، مراکز عرضه مواد خوراکی و شیرینی فروشی ها در دستور کار ستاد کرونای دهلران قرار گرفته است و روزانه بازار رصد می شود.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha