۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83856615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی: هوای کرمان خنک می‌شود

۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱
کد خبر: 83856615
هواشناسی: هوای کرمان خنک می‌شود

کرمان - ایرنا -  کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز چهارشنبه(۲۵تیرماه) تا شنبه(۲۸ تیرماه) دمای هوای کرمان به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

مریم سلاجقه روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی پدیدۀ غالب در اکثر  مناطق استان افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک است .

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین روز پنجشنبه(۲۶تیرما) و جمعه(۲۷تیرماه) رشد ابر و وقوع رگبار و رعد وبرق در جنوب و جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: کمینه و بیشینه دمای ایستگاه‌های هواشناسی استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های انار ۲۵.۶ و ۳۸،بافت۲۰  و  ۲۹، بم۳۲.۷  و ۴۲.۲، جیرفت۲۹.۸  و ۴۲.۲، رفسنجان۲۶.۳  و ۳۹، زرند۲۴.۴  و ۳۷.۴، سیرجان۲۲.۲ و ۳۵.۸، شهداد۳۶ و ۴۳.۶، شهربابک۲۰ و ۳۵.۷،کرمان۲۲.۴ و ۳۶.۴، کهنوج۲۸.۲ و ۴۱.۳،لاله‌زار۱۴، ۲۷، کوهبنان۲۳و ۳۰، عنبرآباد۲۹، راین۲۰.۹  و ۳۳.۴، صفائیه رفسنجان۲۵.۸، ۳۹.۵، دشتخاک۲۲ و ۳۰.۶، بردسیر۱۷.۹ و ۴۲.۲، میانده جیرفت۲۷.۳ و ۴۳، رابر۱۸.۶و ۲۹.۵، راور۲۹.۱ و ۴۲.۱،رودبار۲۹.۶ و ۴۲.۲، فیض‌آباد۲۲.۱ و ۳۳.۲، جوزم شهربابک۱۹.۲ و۲۹.۹،  ساردوئیه۱۵.۱ و ۲۸.۵، نرماشیر۲۹.۲ و ۴۲.۲،قلعه‌گنج۳۰.۷ و ۴۲.۳،ماهان۲۳.۸و۳۵.۶،گلباف۲۵.۶  و۳۴.۳، ریگان۳۳.۳ و ۴۳.۸، فهرج۲۹.۱و ۴۵.۲، دانشگاه باهنر۱۹.۴ و ۳۵.۸، ارزوئیه۲۷.۶ و ۴۱.۴ و منوجان۲۹.۹و۴۱.۵ است .

سلاجقه خاطرنشان کرد: لاله‌زار با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین و شهرستان فهرج با دمای ۴۵.۲ به عنوان گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha