ساخت موزه هنرهای معاصر همدان با حمایت دولت رونق گرفت

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: با حمایت دولت ساخت و ساز موزه هنرهای معاصر همدان رونق گرفت اما برای اتمام و بهره‌برداری نیاز به اختصاص منابع مالی بیشتری داریم.

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گره تالار بزرگ شهر پس از ۱۱ سال با کمک دولت در حال گشایش است و موزه هنرهای معاصر پس از سالها وقفه، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: این طرح ها نیازمند تخصیص اعتبارهای بیشتری است که در صورت تامین می توانیم موزه هنرهای معاصر را در سال جاری به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فامنین پس از چند سال رکود نیاز به حمایت دارد تا بازگشایی شود که بخشی از اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته است.

احسانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش فرهنگ و هنر همدان فشار مضاعفی را تحمل می کند و نیازمند حمایتهای بیشتر است. 

وی با اشاره به فعالیت ۹۸ آموزشگاه هنری، ۷۳ موسسه قرآنی و ۴۰ انجمن ادبی در همدان افزود: ظرفیت غنی این استان قابل مقایسه با استانهای دیگر نیست.

احسانی با بیان اینکه استاندار همدان همواره یاور این حوزه بوده ‌است یادآوری کرد: علاوه بر بخش عمرانی برای حمایت از فعالان عرصه فرهنگ و هنربه ویژه آسیب دیدگان از بحران کرونا نیز دستمان خالی است و نیازمند پشتیبانی مسوولان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha