۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83862231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجرای طرح همسان‌سازی پوشش دانش‌آموزان در مدارس بوکان لغو شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوکان گفت: طرح همسان‌سازی پوشش دختران و پسران در پایه‌های مختلف مدارس این شهرستان لغو شده است.

سلیمان مام‌عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرساله در اجرای طرح همسان‌سازی پوشش دانش‌آموزان، اولیای آنها هنگام ثبت‌نام با راهنمایی مدیران مدارس به تولیدی‌هایی که با آموزش و پرورش قرارداد داشتند، برای دوخت این لباس‌ها معرفی می‌شدند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت بد اقتصادی مردم و براساس تصمیم کمیته راهبردی مدیریت آموزش و پرورش بوکان، طرح همسان‌سازی پوشش دانش‌آموزی در مدارس اجرا نخواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوکان اضافه کرد: لباس فرم دانش‌آموزی در سال‌های گذشته به راهکاری برای مقابله با برخی آسیب‌ها مانند استفاده از پوشش‌های نامتعارف و نامناسب در مدارس تبدیل شده بود.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری دانش‌آموزان می‌توانند از همان لباس فرم سال گذشته خود استفاده کنند تا ضمن رعایت قوانین مدارس از نظر اقتصادی به خانواده‌های آنها نیز فشار مالی وارد نشود.

مام‌عزیزی بیان کرد: این روزها خانواده‌ها به دلیل شرایط سخت اقتصادی مشکلات خاصی دارند و سبد مصرفی خانواده را به گونه‌ای مدیریت می‌کنند که پاسخگوی نیازهای اولویت‌دار اعضای خانواده باشد. 

بوکان دارای ۲۵۸ هزار نفر جمعیت و ۴۴ هزار نفر دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha