۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2155
کد خبر: 83863007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد علوی بیش از ۷۱ میلیارد ریال برای زیرساخت شهری لنده هزینه می کند

یاسوج - ایرنا - دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی لنده گفت: بنیاد علوی برای توسعه زیرساختها و المان شهری لنده ۷۱ میلیادو ۲۹۰ میلیون ریال هزینه خواهد کرد.

مراد مرادی پور روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: از این میزان تاکنون ۱۹ میلیاردو ۳۳۰ برای مبلمان و زیباسازی شهری و بیش از ۱۳ میلیارد ریال نیز برای بهسازی معابر لنده هزینه شده است.

 وی بیان کرد: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای احداث بلوار سلامت هزینه می شود.

مرادی پور تصریح کرد: این بلوار به طول ۲ کیلومتر میدان کشاورزی را به خیابان ساحلی و شهرک فجر متصل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر هدایت آبهای سطحی و فاضلاب مکان مناسبی برای تفریح و ورزش همگانی شهروندان لنده‌ای تامین خواهد شد.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجراست.

شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

شهرستان لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha