۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83863046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم اسکواش مردان زنجان به لیگ برتر کشور صعود کرد

زنجان - ایرنا - رییس هیات اسکواش استان زنجان گفت: تیم اسکواش ستارگان آیکورت این استان، جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های ایران را کسب کرد.

سید ولی موسوی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم اسکواش زنجان با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود در پیکارهای قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و با توجه به امتیازات کسب شده در دور نخست و دوم مسابقات، به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به این موفقیت دست یافت.

وی با بیان اینکه دور نخست و دوم این مسابقات به ترتیب در تهران و گیلان برگزار شد، اظهار داشت: رقابت های دور سوم نیز به علت شیوع بیماری ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران تیم ها به این بیماری که قرار بود در استان یزد برگزار شود ملغی اعلام شد.

موسوی با بیان اینکه در این رقابت ها تیم اسکواش زنجان با چهار امتیاز از تیم مشهد، پیشی گرفته بود، افزود: تیم اسکواش آراز مشهد نیز به عنوان تیم دوم این گروه از رقابت ها توانست به لیگ برتر راه پیدا کند.  

وی تصریح کرد: مسابقات اسکواش لیگ برتر باشگاه های ایران در سال ۹۸ - ۹۹ و در قالب سه گروه ۶ تیمی برگزار می‌شد که شیوع بیماری ویروس کرونا مانع از ادامه بازی ها شد اما این چیزی از شایستگی ها و توانمندی های تیم زنجان در برابر حریفان خود، کم نکرد.

موسوی با اشاره به اینکه زنجان برای نخستین بار به مسابقات لیگ برتر اسکواش باشگاه های ایران صعود کرده است، افزود: مهدی مهدیخانی، مسعود شیری، نوید شفیعی، محمدحسین مومنی، نیما شمیسا، امیرحسین شفیعی و محمدجواد سیدان، ترکیب تیم اسکوش زنجان در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران را تشکیل می داد.

وی که به عنوان مدیر و سرپرست تیم اسکواش زنجان در این مسابقات بود، اظهار داشت: سهند کبری نیز به عنوان مربی، تیم اسکواش زنجان را در این دوره از رقابت های باشگاهی هدایت و همراهی می کرد.

موسوی یادآور شد: تیم اسکواش مردان این استان برای نخستین بار است که در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه های ایران به مقام قهرمانی دست یافت و سال ۹۷ - ۹۸ نیز عنوان سوم را به دست آورده بود.

وی افزود: تیم اسکواش بانوان این استان نیز امسال در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان ایران شرکت کرده و در جایگاه پنجم قرار گرفتند که امید است در آینده از تیم های مدعی قهرمانی در این پیکارها باشد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha